Uslovi korišcenja
-Korsnici su dužni prilikom porudzbine unesu tačne i neophodne podatke kako bi pošiljka uspešno stigla na kupcu na željenu adresu(o privatnosti unetih podataka detaljno mozete pročitati na stranici Privatnost).
-Nakon prijema porudzbine Mobini Špajz team će je obradti, i obavestiti kupca(putem mail-a, sms-a ili telefonskog poziva) o stanju porudžbine, i proveriti tačnost unetih podataka. Ukoliko kupac ne potrvdi tačnost unetih podataka i željene porudzbine, porudzbina se poništava.
- Nakon uspešno obradjene i potvrdjene porudzbine robu šaljemo u najkraćem mogućem roku (najkasnije 24h od trenutka potvrdjivanja).
-Porudzbine poručene van radnog vremena šaljemo prvog sledećeg radnog dana.(radno vreme pročitjate na kontakt stranici)
-Mobilni Špajz team se obavezuje da naručene proizvode pošalje ispravne i u identičnom stanju, obliku i izgledu kao što su i ponuđeni na sajtu(sem ukoliko se u opisu artikla navodi drugacije). Nakon predaje robe kurirskoj sluzbi nismo odgovorni za sadrzinu posljike. Za eventulanu štetu prilikom transporta pošiljke reklamacije se prilažu kurirskoj službi direktno.
- Mobilni Špajz team ne može da garantuje i ne snosi odgovornost kada će kurirska služba isporučiti paket.(više o dostavi i slanju robe na stranici Način isporuke)
- Ukoliko se desi da proizvod trenutno nemamo na stanju, obavestićemo kupca u najkraćem mogucem roku i porudžbinu otkazujemo.
- Ukoliko korisnik pogreši pri porudzbini, poruči pogrešan proizvod ili odustane od porudžbine, dužan je da u najkraćem mogućem roku (putem mail-a, sms-a ili telefonskog poziva) obavesti Mobilni Špajz o grešci i obustavi porudžbine. U suprotnom dužan je da primi porudžbinu, plati dostavu i pošalje porudžbinu nazad o svom trošku.